Arkiv

Kommunicera med dina kunder

Allt du gör kommunicerar. Vad du säger är bara en liten del av det mottagaren uppfattar. Faktum är att bara sju procent av budskapet kommer via de faktiska orden, resten kommer med kroppsspråk, tonläge osv. Det är likadant med ditt … Läs mer här

Datadriven feedback

Som vi alltid pratar om här på bloggen så är det viktigt med statistiskt verifierad data när man jobbar med case. Ser terrängen verkligen ut som på kartan? Eller har det smugit in sig några fallgropar i form av blinda … Läs mer här

Dagens tankar från bloggen

Idag är det enkelt med det mesta. Man kan hitta många bra saker gratis på nätet och enkätmallar är en sådan sak. Istället för att själv krångla till det, eller betala dyrt för det så kan man ta vara på … Läs mer här

Fatta bättre beslut för dina kunder

God fortsättning! Här kommer ett rykande färskt inlägg från bloggen.

Vad vill du ge dina kunder? Vad ska du erbjuda? Det är de viktigaste frågorna du kan ställa dig själv.

Vad har jag för kundbas? Vad vill de ha? Helst … Läs mer här

Att ta reda på kundernas behov

När man vill ta reda på sina kunders behov är det viktigt att man kollar ordentligt med hjälp av bra enkäter. Idag är det så enkelt gjort att man knappast kan förstå att det kan vara så lätt som det … Läs mer här